Job 16 van 32


Report this listing

Solliciteren



Project Administrator


Functie

Als project administrator sta je in voor de opvolging van de financiële kant van verschillende projecten. Je komt terecht in een team van 4 personen waarbij je mee instaat voor volgend takenpakket:

  • Je zorgt voor de prijsberekening of calculatie van werven en aanbestedingen. Hierbij maak je een inschatting van het nodige materiaal, het aantal personen, de manuren, de voertuigen,...;
  • Je voert nacalculaties en herberekeningen uit;
  • Tevens sta je in telefonisch contact met klanten waarbij je ook verkoop dient te realiseren;
  • Je volgt de offertes op en onderhandelt over eventuele samenwerkingsvoorstellen;
  • Je geeft advies m.b.t. verkeersveiligheid en communiceert het verloop van een project met jouw klanten en collega’s;
  • Je bent verantwoordelijk voor de afrekening van jouw projecten, waarbij je de initiële offertes vergelijkt met de daadwerkelijke uitvoering.

Bedrijfsprofiel:

Onze partner is een familiale, sterk groeiende onderneming. Als hoofdrolspeler binnen zijn specialiteit heeft onze klant een sterke reputatie opgebouwd om klanten steeds snel en professioneel te helpen. Voor hun financiële afdeling zijn zij op zoek naar een project administrator.

Jouw profiel

  • Een goede kennis van het Office pakket is een must;
  • Kennis van Navision is een pluspunt, geen vereiste;
  • Je spreekt perfect Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans;
  • Je hebt een bachelorsdiploma, of bent gelijkgesteld door ervaring;
  • Je bent een cijfermatig talent;
  • Bij het berekenen van een prijszetting ga je uiterst nauwkeurig te werk;
  • Je bent een gedreven persoon die ervan houdt om resultaten te boeken;
  • Je bent een echt organisatorisch talent en kan meerdere projecten tegelijkertijd opnemen;
  • Werken met deadlines vormt voor jou geen probleem.
  • Domein: Bouw
  • De gedetailleerde lijst, per post, van de uitvoering van het project opstellen
  • De hoeveelheid materialen en het aantal werkuren voor het project inschatten
  • Het contact tussen klant en technische dienst verzekeren (klantenservice, advies)
  • De eenheidskost van elke uitvoeringsfase berekenen en de prijsraming voor de globale uitvoering van het project opmaken
  • De kostprijs van een werf berekenen, de uitgaven controleren en de prijzen actualiseren
  • Het bouwdossier analyseren (architectendossier, plannen, bestek, aanbesteding, ...)

Aanbod

  • Een uiterst boeiende en uitdagende job in een dynamisch en aangenaam team;
  • De mogelijkheid om deel uit te maken van een groeiend dynamisch bedrijf;
  • Een contract van onbepaalde duur na succesvolle interim periode;
  • Aantrekkelijk conform loon met extralegale voordelen;
  • 20 wettelijke vakantiedagen en 12 ADV dagen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht